Sockerdetox - Dag 5

Igår var det dag 5 och jag skäms över den! Jag tänkte inte en enda gång på nåt med socker i. Faktum är att jag inte hann tänka alls.
Bella vaknade och var på det sämsta tänkbara humör, så jag hade fullt upp med att hålla henne i schack innan vi skulle gå på dagis. Frukost hann ej intas av mig.
När vi kom hem var jag vrålhungrig. Det var mina flickor också. Bara sätta sig själv i andrahand och ge bella lunch samtidigt som man skulle ge Ronja flaskan. Sen var det hög tid för bellas middagslur, och efter det sprang jag till kylen och greppa det första jag såg. Kasta i mig en tallrik fil med krossat knäckebröd över. Sen var det fart och fläng tills Bella skulle äta middag. Då kasta jag i mig ännu en filtallrik. Sen var det lek och don för fulla muggar och när barnen sov, ut och skotta! För väderguden är inte på min sida och beställde snö så vi kan öppna en kanisbacke här snart. När jag kom in var jag DÖD. Jag kastade i mig lite nötter och sen var det godnatt.
Summering: Ej okej om man vill känna sig som en människa.
Trackback
RSS 2.0