Långpass

Motionärerna på skidspåret verkar vara känsliga för kyla, för det var inte många ute under dom 2,45 h som jag var ute idag. Jag mötte svägerskan, vi var dom enda som utmanade ödet. 
Jag tog mig 22,5 km idag så det är jag ju faktiskt jätte nöjd med, även om nu inte tiden blev den bästa.  
 
tur att vi har en värmeväxlare!!:)
 
Just nu blir det mycket skrivande om skidor, jag vet... 
Jag ska försöka få in något annat emellanåt också. Men ni får nog stå ut med att det kommer vara så här ett bra tag framöver :)

Kommentarer
Postat av: farmor/svärmor

Ibland undrar jag vad jag har för familj :) Tokungar

Svar: Hehe;) <3
Zara - Mamma till Isabelle och Ronja

2015-01-12 @ 19:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0