MVC

På morgonen har jag varit på MVC. Och jag hade ju inte tänkt att jag skulle behöva gå på den tiden... men lite glada besked iaf:-)
Det är på G!! 2cm öppen, och när jag har kommit in på sunderbyn med värkar tidigare förlossningarna har jag varit öppen 3, och därifrån har det ju gått väldigt fort... Det som var kvar av livmoderetappen var mjuk och huvudet trycker på mot blygdbenet. BM trodde iaf ikväll, eller imorgon. Så nu väntar vi bara på att det ska sätta igång:-)
Jag är i alla fall redo. Och Johan har gått på som en tok hemma sen jag kom därifrån, hehe. Bäddat vaggan, tvättat, ordnat skötplats och städar hela huset. Man kan ju undra vem som "boar"....;-)

Kommentarer
Postat av: Lena

Ååå äntligen Zara!! väntar med spänning!!! kram

Svar: Ja, det gör vi med!;) kram!
Zara - Mamma till Isabelle och Ronja

2014-03-10 @ 18:14:27
Postat av: Malin

Vad spännande Zara! Tänkte just på er och om det blivit en liten ännu:-) Lycka till!

Svar: Tack så mycket!!:)
Zara - Mamma till Isabelle och Ronja

2014-03-10 @ 20:04:47
URL: http://hemmahosmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0