Svullen fot

Imorse gick jag ner för att ta en dusch. det började sticka i foten, ungefär som när den brukar "somna", ni vet. Jag kollade då ner och fick en ordentlig chock. Jag hann till och med bli rädd... så jag kutade upp och väckte Johan för att fråga om vi skulle åka in...



På dom här bilderna har det faktiskt börjat lägga sig, så tänk att den där knölen var ÄNNU värre och alldeles blå.... ja, som sagt så hann jag bli rätt så orolig. Men efter några timmar så är den nu nästan borta. Det är fortfarande blått. Men gjorde aldrig ont... På vårdcentralen sa läkaren att det mest troligt var ett blodkärl som gick sönder när jag duschade. Känns verkligen helt sjukt att ett brustet blodkärl ska kunna ge en sån bula, men jag är bara glad att det inte var nån blodpropp eller havandeskapsförgiftning eller nåt annat som har med graviditeten att göra.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0