Home alone...

Jag och Alva är ensamma hemma. Sammy och flickorna är med svärföräldrarna i kåbban, och Johan har farit till Senja. Shit vad tomt det blev här!! Det är såna här gånger man inser hur lyckligt lottad man är med sin fina stora familj<3
Jag har till och med hunnit sakna att bli väckt av Ronja som alltid kommer och kryper ner i storsängen... små saker som att börja förbereda för mat och ha alla att ta hand om. Jo, jag är nog en sån där housewife ändå;-)
Lillan passar på att sova och så här har det sett ut sen 23 igår kväll...

Den här tjejen är totalt död. Hon bara vaknar skriker, får sin mat och sen somnar hon om... inget jättetrevligt sällskap;-)
Jag har själv passat på att få mig sömn då det varit brist på den varan. Otroligt skönt, men nu går det då inte mer... jag hade tänkt passa på att städa undan vintern nu när man kan göra det i lugn och ro. Och någon utflykt hade vi också tänkt hinna med innan alla kommer hem igen.

Kommentarer
Postat av: Linnea Öman

Vilken härlig blogg du har zara! Sitter och läser och känner att jag bara försvinner. Så ärlig och bred och upplyftande. Fint!

Svar: Men tack, vad glad jag blir! Det värmer att höra!:) <3
Zara - Mamma till Isabelle och Ronja

2014-04-16 @ 13:25:59
URL: http://oegonbadskopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0