Godnatt

Nu ska jag och den här sköna bönan sova var tanken... Hon är den mysigaste att sova med, vill ligga så nära som det bara går, då sover hon som bäst. Ibland tror jag att hon har någon plan på att försöka ta sig tillbaka in i magen;)
Vi får se hur det går med att somna. Hon har ju som lyckats vända på dygnet litegrann vilket resulterar i att vi legat kvar i sängen väldigt sent på dagarna istället. Och det funkar ju inte, för imorgon kommer hela familjen hem igen. Kan säga att jag längtar väldigt mycket!:)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hum.. Börjar nog vara dags för en uppdaterad header till bloggen, eller vad tror du?! ;)

Svar: ABSOLUT;) känner du dig manad?;)
Zara - Mamma till Isabelle och Ronja

2014-04-21 @ 19:05:31
URL: http://gretaturbo.blogg.se
Postat av: Lotta

Absolut! Får jag fria händer eller är det nå speciellt du vill ha med/ta bort?

Svar: Du får helt fria händer;)
Zara - Mamma till Isabelle och Ronja

2014-04-21 @ 22:45:05
URL: http://gretaturbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0