Turn the tide

 
Den här låten har fått mig att vela kämpa, den har betytt mycket för mig dom sista månaderna. 
 
 
Jag tänker inte förneka att livet tagit konstiga, krokiga vägar. 
Ibland känns det som man bara har velat ge upp. Det känns som att det aldrig bara får vara enkelt, och smärtfritt... 
Syns det en liten strimma av ljus någonstans, så lyckas det alltid komma en vindpust i vägen. 
 
Idag har jag haft mitt sista möte med en viktig person, som hjälpt mig reda ut allt kaos på insidan. 
Som bara vuxit, vuxit och hotade att förpesta resten av mitt liv. 
Tills jag bestämde mig för att vända om. Ta itu med det. 
Jag har så mycket att vara stolt och glad över. 
Jag kan fortfarande vara ledsen över mitt förflutna, jag kan fortfarande öppna en dörr på insidan där jag är besviken, och jag får till och med vara arg. 
Men jag tänker inte låta det förpesta allt det fina jag har idag. 
 
Tack Ingela på pitehälsan, du har fått mig att hitta min styrka ♥
 
Johan, för att du alltid håller min hand ♥ min fina, vackra familj som gör att hjärtat gör volter!
Sammy för att vi får ta hand om dig. 
Ni som får mig att må bra!! Nu struntar jag i allt det andra... Allt det onda.

Kommentarer
Postat av: Turid

Älskar dig vännen <3

Svar: *kärlek*
Zara - Mamma till Isabelle och Ronja

2012-10-13 @ 17:53:48
Postat av: Gubben

Du är bäst Zara!! Jag älskar dig

Svar:
Zara - Mamma till Isabelle och Ronja

2012-10-13 @ 18:13:52
URL: http://norenklattrar.blogg.se
Postat av: Hanna - mamma till Elensia

Så fint du skriver! Skickar massor med kramar! <3 Hoppas vi får till en träff med familjerna snart.

2012-10-13 @ 21:56:13
URL: http://larsjos.com
Postat av: Hanna - mamma till Elensia

Och heja dig! Reclaiming yourself! Du är en stark och fantastisk kvinna.

Svar: Tack Hanna! Vad glad jag blir ♥
Zara - Mamma till Isabelle och Ronja

2012-10-13 @ 21:59:14
URL: http://larsjos.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0