Så mycket bättre

Jag fullkomligt älskar det här programmet!!
Man får inblick i artisternas liv, och alla har dom levt dom på hårda sätt, har historier att berätta som gör dom mänskliga på nåt sätt... Innan var dom bara. Artister...
Darin har växt för mig, och hans tolkningar är ju fantastiska!! ♥ 
Klicka på länkarna för att se dessa fantastiska klipp!!!
 
Darin - I can´t get you off my mind  (som jag för övrigt älskar med miss Li!)
 
Darin - Astrologen  (hur ofta har man inte nött den här i tonåren med Magnus Uggla?! Med Darin får den nytt liv...)
 
Darin - En apa som liknar dig (denna har jag faktiskt hört för länge sen, men den fastnade aldrig... Kanske förr i tiden var det inte rätt "sjanger"... nu tycker jag den är bra med både Darin och Olle, för jag har äntligen tagit till mig texten - och tolkar den som jag vill!)
 
Nu blir det många låtar, men här kommer den som faktiskt fick mig att lipa!!
Magnus Uggla - jag och min far 
 
Miss Li - Nåt för dom som väntar (kan man annat än älska denna kvinna?!) 
 
Imorgon är det dags igen - Don´t miss it! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0