Tack för allt stöd, för alla fina kommentarer som jag har fått. 
Det värmer mitt hjärta när det känns kallt och sorgligt.
 
Jag frågar mig själv om det är normalt att vara så här ledsen? 
Man kan väl inte säga att det skulle vara onormalt att känna sorg, men stundvis känns det verkligen jättetungt:(
Som om jag skulle ha förlorat någon som redan fanns. Det är väl det att man hunnit vara så lycklig i flera vekor, sett fram emot, längtat och hunnit börja planera, och så vänder allt totalt.
Jag vet att det inte är över, jag vet att fler chanser kommer. 
Antar att man måste få vara ledsen ett tag, så kommer man tillbaka sen... 
 
Men tack för fina ord  ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Elensia

Det är ju så många känslor på en gång, inte bara sorg utan ilska och en känsla av att det är så orättvist! På bara några veckor hinner man fundera och planera så mycket över framtiden. Man hinner börja innefatta lilla pyret där inne i familjen. Man får vara ledsen, jätteledsen. Det är viktigt att man tillåter sig att vara det. Det blir bättre med tiden men visst bubblar tankarna upp ibland igen. Jag tänker så ofta på er och hoppas att ni snart får ett plus igen. Kram!

2012-12-03 @ 22:44:47
URL: http://larsjos.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0