Inte riktigt rätt...

Idag har jag och Johan varit på Åberget utanför Boden och klättrat, så flickorna har varit hos farmor och farfar.
När vi skulle åka hem från dom somnade båda flickorna i bilen, så jag och Johan bestämde oss för att gå in och blanda välling och lägga dom direkt i sängen.
Vi sket i tandborstning, och pyjamas idag.
Bella tyckte det var något väldans fel i rutinerna (hon somnade inte om till flaskan), för efter en stund hör vi henne inifrån rummet...
- "men inte brukar väl jag sova med filt. Jag brukar ju ha pyjamas".
Johan öppnar dörren och när vi kikar in så står hon där mitt på golvet i t-shirten som hon haft hela dagen, och favoritfilten virad runt kroppen...
Då var det ju bara att byta om till pyjamas såklart!;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, det kan bli tokigt ibland ;)
Jag såg att Ronja fått sig en blogg åxå! Tror minsann jag får skaffa mig lite jobb och fixa en design kanske? Och uppdatera Bellas och kanske nå nya bilder till din?

2012-07-03 @ 23:58:02
URL: http://gretaturbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0