Free hugs

Igår gjorde vi oss varsin skylt jag och Johan och drog till Luleå för att stötta och vara med i free hugs.
En kampanj som går ut på att göra osjälviska, vänliga handlingar som att ge en kram för att sprida glädje, och få andra att må bättre.
När vi kom dit och träffade Jesper och Elin som har startat den här så kändes det väldigt nervöst kan jag säga. Springa runt på stan och krama främlingar gör man ju inte varje dag!
Men efter en 20-30 kramar hade man blivit varm i kläderna, och det kändes riktigt bra att få vara med och göra nåt som påverkar andra:)
Och vilka härliga människor det var! Efter allt kramande så käkade vi middag med dom på baan thai, och jag kan säga att jag hade kunnat sitta i många timmar till och lyssna bara...
Men Jesper hade en föreläsning om sin resa och vägen till lycka att passa.
Vi gick på den, och jag känner mig riktigt positiv idag efter den. Det gäller nu att inte glömma alla tips så man kan se sig själv i ett nytt ljus! Och det är precis vad jag behöver nu!!
För den sista tiden har minsann inte varit enkel för mig:( så nu kör jag mental träning på hög nivå!
Om ni vill läsa om deras resa så finns en artikel här:
Jesper och Elins resa genom Europa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0