Frånvarande

Jag har tagit en bloggpaus, och spenderat tiden som blivit över till annat än bloggen. 
Men faktiskt har jag varit in nån gång och försökt, är det bara jag som haft problem att lägga upp??? 
Har bilder från Bellas födelsedag, men se det går icket. Får kanske försöka imorgon igen...
 
Imorgon ska vi in till Piteå för att åka lite karuseller med flickorna. Det blir nog en bra dag:)
 
Och idag har vi varit till Njallejaur över dagen. 
Jag saknar att vara där!!!
Men det var faktiskt inte bara ett roligt besök.
Jag har blivit tvungen att faktiskt inse att renoveringen av den stugan är betydligt mer omfattande än vad jag först trodde:( 
Det är ganska uppruttnat i hela kåken. Och mitt hjärta blöder litegrann just nu. 

Kommentarer
Postat av: Ankie

Hej Zara!! Jag måsta bara säga detsamma för mig vad gäller Njallejaur, var dit med barnen inte förra sommaren men därförra och det var jättejobbigt att se hur det faktiskt har fått förfalla.. sen dess har jag varit dit en gång, vi har nog alla sådana fina minnen av njalle och för min egen del vill jag att mina barn ska kunna se tillbaka med samma värme och glädje på detta underbara place när de en gång blir vuxna:)) så nu tycker jag att vi ser till att fixa till där, det är mycket att göra, enormt mycket men lyckas vi har vi ett kanonställe att glädjas av i många många år och våra efterkommande=))

Svar: Jag har kallat till möte hos Kent och Lena ikväll med pappa och Carina för att faktiskt sitta ner och prata om det, och se vart vi kan ta det. Jag tror ingen vill att det ska försvinna:(
Zara - Mamma till Isabelle och Ronja

2012-07-29 @ 08:26:18
Postat av: Zara

Tråkigt att ingen av er kunde vara med ikväll. Men vi är iaf alla eniga om att vi vill att det ska räddas. Jag tror att Njallejaur finns varmt i alla våra hjärtan:) Nu ska vi göra vad vi kan iaf! Det känns skönt att man har nåt att sträva efter! Så hoppas vi att vi ska träffas där somrarna framöver med våra barn!

2012-07-29 @ 19:28:33
Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Ah tack :) Känns helt underbart! Jo, det skulle inte vara några problem.

2012-09-01 @ 22:12:34
URL: http://idamli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0