Grillafton på jobbet

Ikväll har jag varit på grillkväll med jobbet. Det var meningen att vi skulle åka upp till kanis och grilla, men det låg lite tryckande regn i luften så vi fick hålla till på fluxen istället.
Men maten var god, även om den inte låg på galler över kol:)
Var ganska skönt kan jag tala om att cykla dit runt fem, och komma hem och så låg båda töserna i sängen:)
Nu ska jag slappa i soffan resten av kvällen. Jag ska bara ligga där och vara lat och känna lugnet.

Imorgon hade jag tänkt fortsätta projektet med dammen som ska bort. Jag tycker det har stått stilla lite för länge nu och jag vill gärna ha bort släpet som står parkerat och tar upp större delen av våran trädgård! 

Om någon där ute har lite för sig så får ni mer än gärna komma och hjälpa till!
Ingen blir gladare än jag om den är gone imorgon...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0