Vuxen-Barn

Idag kände jag att det var dags att träffa lite människor. De sista dagarna har jag bara lallat på här hemma, och jag kände mig lite trött på att se disken och tvätten som egentligen behöver tas itu med. Så jag klädde flickorna och så gick vi. Skönt med lite miljöbyte:) Bella var väldigt blyg till att börja med, men efter en stund lekte hon på som hon brukar:) Ronja var vaken nästan hela tiden under dom två timmar vi var där. Men hon var bara nöjd:) Nu sover dom båda två.

Jag har fortfarande vansinnigt ont i käften:( Och ibland börjar det blöda igen. Men han sa att det kunde göra det i två dagar... Två dagar. Gå fort, snälla. Jag vill tugga igen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi kanske ses där nästa vecka!

2011-01-16 @ 12:56:57
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0