Tack darling

Denna dag har varit helt fantastisk på flera vis!
Först vaknade jag till två flickor som var på strålande humör hela morgonen.
Sen var jag och hämtade min underbara vän på flygplatsen, som har varit ifrån mig alldeles alldeles för länge.

Sen hann jag inte vara hemma så länge så kom Johan hem från jobbet. Och han hade med sig Sofie. Så sa han: gå och sminka dig och ta på dig nåt fint. Vi ska till Luleå. Sagt och gjort:) Och när vi kom dit fick jag mig en snabb shoppingrunda, och fyndade mig ett par jeans och ett linne. Johan följde tålmodigt med fast han hatar att gå i affärer:) Efter det begav vi oss till bishop´s för att äta middag. Där satt vi ganska länge för att sedan avrunda kvällen med en bio.

Jag älskar suprices!;)

Och vet ni. På kioskpiraten i luleå säljer dom ballerina bland lösviktsgodiset. Helt galet;) Men det gillar vi! Jag älskar ballerina!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är den första biofilmen du minns att du såg?

2011-01-11 @ 08:27:33
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Lina

Det var då en personlig o fin blogg du har! (:

Intressant att läsa och jättefina bilder ! (:

2011-01-12 @ 20:46:53
URL: http://nonelikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0