Första dagen ensam på dagis

Idag fick jag lämna Bella på dagis för första gången och åka hem. Det kändes väldigt konstigt att inte ha henne hemma. Det hade då gått jättebra. När jag skulle gå och sa hejdå till henne kom hon och tog min hand och ville att jag skulle följa henne in i lekrummet, men när dagisfröken kom till henne med leksaker glömde hon ganska snabbt bort mig. Hon är så himla skön min trollunge!:)
När hon var där hann jag städa huset. Skönt att hinna göra sånt. Det hamnar som inte högst upp på prioriteringslistan längre om man säger så.

Nu har jag middagen i ugnen. Torsk med creme fraishetäcke och potatis står på dagens meny. Har inte hunnit äta än, för både jag och Johan har varit och gymat i omgångar. Det gick sjukt bra för mig idag! Körde biceps, och det bränner än i mina armar. Så ska det kännas!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0