Fartig dag och lugn kväll...

Idag har Turid lånat hem Bella över helgen, och hon blev så glad när hon skulle få följa med farmor hem:)
Man hinner så himla mycket när man bara har en hemma! Johan är nästan helt klar med Ronjas rum efter en heldag i arbetsbyxorna. Bara lite lister kvar.
Jag har gjort en massa ärenden på byn, städat ur en massa lådor (och resten av huset för den delen) så vi ska kunna ha flickornas pyssel lättillgängligt i köket, och så har jag målat i hallen det som var kvar. Så nu är den nästan helt klar, bara dörrarna som ska målas vita. Det har blivit så fint om ni frågar mig! Men ni får tålmodigt vänta tills dörrarna är målade innan ni får se. Eller så kommer ni och hälsar på;)
Hade tänkt börja med det nu ikväll. Men nånstanns tog orken slut och soffan blev väldigt lockande. Jag intalar mig att efter nästan en hel veckas sömnbrist så är jag värd att slappa på den ikväll;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0