Min fönsterlampa tycks vara ett minne blott...

För ett bra tag sedan hade min dotter sönder en av våra två fönsterlampor från IKEA.
Det bra med IKEA är att man kan ju alltid köpa en ny. Det är ju inte så ofta nåt utgår ur sortimentet (har inte hänt mig iaf, däremot är det ju alltid nåt som saknas eller inte finns hemma, men det var väl en annan femma).
Men nu är det så att den finns evigt säkert inte kvar. Har kollat hela nätet efter en (kanske hade vart lättare om jag vetat vad modellen heter), men det enda jag hittar är en blå på tradera. Jag är allergisk mot blått. Det finns ingen hemskare färg!!
Så om ni har en på lager, kan ni väl skicka den med posten idag. Jag betalar till och med för den:)
Jag gillar den, och är inte redo för nya förändringar.

Kommentarer
Postat av: Micha

Jaha en sån! John försökte förklara vad de var för lampa & sa att den liknade en flaska haha men förstod inte vad han menade :P Vi hade en sån i hallen i lägenheten, minns dock inte om den gick sönder eller om vi bara packade ner den .. Ska söka den, hittar jag den får du den :)

2011-08-22 @ 16:39:18
URL: http://Improveme.se/michelleragnarsson
Postat av: Mamma Evelina ♥

Haha samma här, är också allergisk mot blått ;) Vart är de ni har hus förresten?

2011-08-22 @ 18:34:59
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0