Det blidde ingen klättring...

Det blev inte alls som planerat att åka iväg och klättra.
Istället blev det att jobba, när det blev kaos där. Det var första gången på typ 1½ år som jag var tillbaka på min arbetsplats.
Det gick bra, inga stora förändringar så man kunde ju som allt. En ny kassaapparat hade vi fått. Men det var en väldigt enkel en så det var inga problem.

Sen börjar jag om att jobba från den 1 oktober.
Det är blandade känslor. Jag har ju bara gått in och jobbat litegrann när Bella var liten, så man kan väl som säga att jag har varit hemma mer eller mindre i drygt två år.
Visst kommer det kännas konstigt att lämna de små hemma när man är van att vara med dom hela tiden.
Det känns som att man kommer att missa så mycket. Men jag ska inte ens jobba 30% så det blir en smygstart.
Och jag tror att det är nyttigt att få komma ut och göra nåt annat också, inte bara vara mamma:)

Kommentarer
Postat av: Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Ah precis ;) Det var nog därför! + att ni hade gjort ett superjobb såklart ;D

2011-08-29 @ 21:27:16
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0