Inredningssugen

Alltså jag vill inreda hela huset i ny stil! Inte bra. Sånt kostar massor med pengar:(
Det har fått se ut precis som det gör just för att jag inte har någon lust att lägga pengarna på heminredning när det finns så mycket annat man vill göra.
Vi har faktiskt inte köpt särskillt mycket när vi flyttade till hus. Det brukar man väl göra?
Vi köpte ett nytt bord till vardagsrummet för att det gamla var trasigt. Och en matta och gardiner...
Men nu ska jag fixa i lillans rum iaf. Stackarn sover för tillfället på en madrass när Ronja nu blivit så stor att hon övertagit spjällsängen!
Men det kliar, kliar, kliar i mina fingrar att få göra om i hela huset;)

Farväl tråkiga barnrum!
Här ska en prinsessas rum snart vara i ordning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0