Vagnen

Här är vagnen som vi köpte för ett tag sen. Lovade ju att lägga ut bilder på den :)
Jag har ju inte tagit någon tur med den ännu, bara i garaget så Bella har fått provsitta och hon ryms gott och väl:)

Sandra: det är en teutonia. Hade totalt missat din kommentar där du frågade vad det var för märke...

Anna: jag tror det blir en flicka. Men jag säger hela tiden "han" av någon underlig anledning...? Johan är säker på att det är en kille. Han såg nämligen en snopp på ultraljudet. Fast det gjorde han på Bellas ultraljud också, haha!:)

Kommentarer
Postat av: Ida

Alltså, jag minns inte om jag redan svarat till dig eller inte :p Men hur som helst får ni jättegärna komma och hälsa på till veckan :)

2010-09-18 @ 23:18:25
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kul att vara till hjälp =) Jo jag tittar in då och då för att se hur ni har de och om de kommit ut nån bäbis ;P

2010-09-19 @ 12:24:34
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: Zandra

Så mysigt... jaa, tänk, när som helst nu :) spännande! Kommer till Älvsbyn i helgen, så har ni inte hunnit få en söt liten bebis innan dess kommer jag gärna förbi och säger hej, var ju så synd att jag jobbade då ni kom och hälsade på :) kram

2010-09-20 @ 20:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0