Shopping

Ingen bäbis ännu. Bara jag som inte hunnit/prioriterat att blogga.

Idag har vi varit till stan jag, Sofie och Nisse. Först åkte vi till Boden för att kolla in deras nya galleria, men det var som ingenting att se. Jag fyndade två lila ljuslyktor på "gilla".
Vi drog vidare mot luleå istället och käkade buffé på baan thai. Det bästa som finns!!! Sen fortsatte vi shoppingen och jag lyckades finna mig dukar till vardagsrummet, en skål, två ljustakar allt i turkost och två lila kuddar till soffan. Supernöjd. Nu går mitt tema i lila/turkos. Bilder kommer senare. Jag bor ju som sagt inte ens hemma nu:)

Liten är sjuk:( Febrig och har åkt på ögoninflammation. Hon är just nu hos farmor och farfar i Vidsel, och kommer hem till mamma imorgon. Jag behövde få vila upp mig lite också kände jag. Man får som så dåligt samvete, samtidigt som man känner att man inte riktigt orkar och behöver en paus. Då är det skönt att så fina människor finns som ställer upp för en!

Nina: Det är jätteroligt att du följer min blogg, och både jag och Johan tycker det är roligt att du kommer ihåg oss! Vi skickar en kram tillbaka genom cyberrymden!:)

Kommentarer
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Tycker du det :) Du och din syster är ju då väldigt lika :)

2010-09-23 @ 18:09:00
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0