Gääääääsp

Åååh, vad jag är trött. Övertrött till och med. Och jag är less på att vara gravid. Det är första gången jag känner det! Någonsin. Blev aldrig less med Bella. Och det känns inte roligt. Jag vill bara föda barn NU. Jag känner mig som en strandad val... Och jag har inte fått sova på hela veckan. Den här bäbisen håller mig vaken hela nätterna, och ingenting hjälper. Inget preparat mot halsbränna, eller sovställning funkar. Man vankar fram och tillbaka... och somnar på morgonkvisten. Men det är ju bara drygt 3 veckor kvar nu får man tänka:)

Nej hörni. Sängen. Det blir nämligen tidig morgon imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sofie

harkel två veckor annars. eller 1 vecka och sex dagar ;P

2010-09-10 @ 22:48:17
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0