Filmkväll

Sitter hos syrran och väntar med spänning på att få se "mammut". Har länge velat se den, men ingen annan har varit sugen så det har inte blivit av ännu.



Jag och Bella blir här i veckan. Johan har dragit igång projekt renovering av hall, trapp och kök hemma. Så alla tak ska målas samt panelväggen i hall och trapp. Sen ska även stommen i köket målas vit och gipsskivor ska upp så vi kan sätta tapet på övervåningen. Det blir nog väldans fint när det blir klart. Min enda oro är att det inte riktigt ska hinnas med innan bäbis kommer. Det är ju som sagt kaos hemma och rätt obeboeligt. Inte det ultimata att komma hem till från BB...:P
Jag känner mig lite kluven dock. Hade gärna varit med och drait några varv med penseln... Men för det första så litar inte min karl på min förmåga, och för det andra så skulle jag inte få om jag så hade tjatat. Jag är höggravid och då man är det är det inte mycket man "får" göra :P Jaja, det kan nog vara rätt så mysigt för oss att softa här och komma hem till ett fint och "färdigt" hem. Men man vill ju samtidigt vara med och bidra... särskilt när man vet att det är jobbigt.


Kommentarer
Postat av: Micha

En sorglig dramafilm och verkligheten, du måste skriva vad du tyckte om den :)

2010-09-19 @ 23:20:55
URL: http://busungeeh.blogg.se/
Postat av: Nina

Måste bara få säga: Vad då får??

Jag jobbade till dagen före Michelle föddes... dvs.. slutade på elevcafe´t 15:20 fredag efter middaG OCH HON ÄR FÖDD 12:12 Lördag på dagen.

Det är väl ändå upp till dig vad du orkar/vill/tycker är roligt göra eller??

2010-09-20 @ 11:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0