Full rulle

Idag har det varit full rulle minsann. Ronja ville sova länge imorse, vilket jag var väldigt tacksam för:) När hon vaknade gick vi till tandläkaren för jag fick en akuttid. Har haft jävulska problem med en visdomstand som jag vill dra. Dom på folktandvården vill inte dra den. Vi är inte överens. Men det är en annan historia som jag inte ska dra nu...
Sen var det Ronja som skulle vägas på BVC. Jag mötte upp Emilie för en lunch och efter den gick vi på jobbet och hälsade på. Sen var det storhandling och resterande kvällen har bestått av amning. Som de flesta andra kvällar.
Jo, när vi skulle gå hem blev vi stoppade minsann! Vi fick absolut inte gå på storgatan! Skrek åt oss, det gjorde dom. I en megafon!!! Det var visst filminspelning på G och dom skulle göra en scen just då? Jaja... ;) Shoot!

Jag och Ronja ikväll...


Godnatt ;)

Kommentarer
Postat av: sara

vad roligt att jag kunde hjälpa till lite... vet hur svårt det kan vara så bara kämpa på om du har ork:) ja psykiskt e det nog till 80-90% :) tror det mesta sitter i huvudet faktiskt.. otroligt vad knoppen kan påverka kroppen... jag satt hela tiden och tänkte det kommer ju inget.. det kommer ju inget... klart det inte kommer då..haha

2010-10-28 @ 09:06:10
URL: http://sartis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0