träning träning

Skönt att höra att jag inte är den enda med namnproblem. Då kan vi lämna det!:)
Över till nåt annat. Tänkte berätta för er att jag körde 1.1 mil idag på crosstrainern.
Nu kanske ni tänker att jag är galen. Eller så inte. Det skulle jag ha tänkt om jag för en vecka sen läste det!
Så skulle jag ha gosat ner mig i soffan med en nattmacka framför tv'n och njutit av att bara vara jävligt slö! MEN. Jag kom till insikt att om jag ska nå mina mål som jag satt upp till hösten är det dags att jag jobbar häcken av mig!
Det är inte för att bli av med gravidkilona. Mår inte dåligt över att ha lite hull kvar. Det var ju typ igår jag födde barn, annat kan man inte förvänta sig.
Törs någon gissa vad det hela handlar om?:) jag måste nästan berätta om det för att det verkligen ska bli av.

Kommentarer
Postat av: Sofie

vaa? nu fattar jag ingenting?

2010-11-24 @ 00:21:24
URL: http://sofieri.blogg.se/
Postat av: Sandra - Filip och Hugos mamma =)

nyfiken =)

2010-11-24 @ 08:28:08
URL: http://filipsmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0