Michelles fest

I Lördags var vi alltså på Michelles fest. Det var verkligen jätteroligt!
På söndagen slog dock tröttheten in. Men jag får skylla mig själv. Är man uppe hela natten utan att sova ut, så säger den enkla mattematiken inget annat än att man kommer må som en krossad banan dagen efter.
Vi åt först julmiddag. Sen blev det en tipsrunda följt av lekar till. Med frågor som: vem slickar bäst, vem sväljer, vem har hetast sex? Sen ska de personer i svarsalternativen tävla i en gren som passar frågan (det visste man ju inte när man gjorde tipsrundan dock).
Just den var vi med i (jag känner mig hedrad att våra vänner tror att just vi har det hetaste sexet, haha!). Jag och Johan skulle ha sönder 3 ballonger i 3 olika sexställningar (lugn-vi hade kläder på oss).
Det gick inge bra. Vi har så sällan sex att det slutade till och med riktigt illa!
Med blåmärken, skrubbsår och diverse slitningsskador! Behöver jag säga att vi kom sist?
Jaja, nog om det. Det var mycket folk, mycket mat, mycket vin och skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0