janssons frestelse

Idag har vi varit duktiga jag och Turra. Har nämligen gjort fyra former med janssons frestelse.
Jag tänkte göra så mycket att jag skulle slippa laga mat i december!
Skulle gjort mer, för jag insåg att det inte kommer räcka... men julen är räddad iaf!:)
Decembers matsedel får se ut som novembers. Bars, blodpudding, shakes, blodpudding, gröt, shakes och.... Bars! Och tro inte det är för att det är gott, för de är de verkligen inte! Jag har fan inte tid att laga mat! Kock någon?
Jag erbjuder trevligt sällskap och kan tänka mig att sträcka mig så långt som att betala ingredienserna. Det får helst inte kosta mer än en burk fördig köttsoppa.
På lördag är min make klar med deffen och till veckan flyttar vi hem igen. Det ska bli skönt att få honom tillbaka till sitt vanliga, och mindre korkade jag;)

Kommentarer
Postat av: Martin

Ni får komma till pite då jag är här sen så lovar jag att bjuda på finmiddag :)

2010-11-26 @ 12:53:05
URL: http://stordragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0