Gårdagen

Det började väl redan i onsdags. Då sa Johan att jag skulle bara våga kliva upp ur sängen för han skulle ge mig frukost på säng. Han har försökt flera gånger men aldrig lyckats. Så igår låg jag kvar i sängen, vilket var en enorm prövning för mig! Han hade alldeles säkert lyckats överraska om han bara hade försökt, eftersom att jag numer är totalt däckad på mornarna när man är uppe hela nätterna med Ronja. Men han gjorde allt i lite bakvänd högljudd ordning. Lät Bella skrika en stund innan hon fick vällingen, gick i dörren så det plingade. Gick med tunga steg och damp ner en vedhög i golvet med världens brak, haha...:P Det var faktiskt svårt att ligga kvar där;) Men det var det värt för in kom Bella med en present i handen och Johan efteråt med sång och frukost:) Jag fick ett jättefint armband och ett kort som Johan hade gjort från flickorna. Efter en stund bad han mig gå och hämta kaffe. Det tyckte jag väl egentligen han kunde göra själv på min dag! Men jag gick ändå för han höll ju i Ronja. När jag kommer ut i köket ligger det ett till paket där och ett kort som Johan hade gjort. Jag sliter upp det och där i ligger en........ Bärbar dator för faaaen!! Va, fyller jag 30 eller?! Överlycklig! Jag ska påminna han om att jag fyller 30 nästa år!:) Och året efter det... Sen rumla det in folk eftersom och det var väl lite kaos där ett tag kan jag tycka, men trevligt!:) Jag fick så många fina presenter:




Tusen tack!:)

Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis i efterskott:)

Det e it lt å va pappa å leka bläckfisk, tror it de har den funktionen inbyggda som vi mammor har på samma sätt.

Men lugn det kommer, just därför ska du lära dig ligga kvar någon gång då och då.

Både du å Johan mår bra av det.

/ Kramar till er båda

2010-11-20 @ 23:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0