Host host

Idag har vi varit på vårdcentralen med Bella. Hon har till råga på allt blivit fruktansvärt hes i halsen. Natten har varit hemsk. Hon har vaknat flera gånger och när hon gråter låter det nästan som att hon ska få krupp.
Hon får gråtattacker och börjar hyperventilera och flämtar efter luft.
Hon fick dricka kortison-lösning som tydligen skulle hjälpa inatt, och så en medicin för halsen.
Dom sa att det här kanske är ett tecken på att hon kommer att få någon sorts allergi eller astma, och det hoppas jag då verkligen att hon ska få slippa!!
Jag har haft sån tur som inte är känslig mot nåt, medans Johan och hans syster fått växa upp med allergier och astma mot nästan allt, vilket begränsat deras liv...

Jag ska försöka att inte oroa mig i onödan, men det är ju lite svårt när man börjar tänka på sånt.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det kan ju vara någon sorts krupp, och det har ju dom flesta barn någon gång då och då. Men hoppas att det där slemlösandet ska funka, fast det lät ju knasigt.

2010-05-26 @ 20:43:06
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0