Flytt

Nu äntligen har vi fått flytta till huset!:) De här dagarna har jag inte suttit på arslet många minuter... Så fort Bella har slumrat till så har man varit i kartongerna och grävt. Men nu börjar vi faktiskt vara klara... Känns jävligt nice! Vi har ju inte hängt upp nåt på väggarna och så ännu men det känns som jag prioriterar att få bort alla kartonger. Och vilken rensning vi har gjort! Fy vad grejer som har hamnat i "loppis-rummet" som jag kallar det, där allt "skräp" har hamnat.
Det landar väl i sinom tid på soptippen... Men förhoppningsvis så kan jag tjäna mig en eller två guldpengar på det... ;)

Vi har ju inget internet i huset ännu, men då vi får det blir uppdateringen bättre och bilder kommer även att dyka upp.

Men nu känner jag doften av kladdkaka... Mmmm... HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Malla

mums med kladdkaka!

hoppas flytten är överstökad nu och att er midsommarhelg varit bra!

2010-06-26 @ 19:33:48
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0