V.28+6

Igår var det dags för besök hos barnmorskan. Den här gången hade jag en hel del att fråga, för jag har haft ganska mycket känningar de senaste dagarna.
Jag har haft kraftiga sammandragningar och så har jag en misstanke om att det lossnar från slemproppen. Det har också känts som jag har kolsyra i benen och när jag har lyft, framför allt Bella så har det gjort ont i magen och ryggslutet.
Det var väl lite värre än jag trodde och nu är det strikt vila som gäller fram till Fredag. Har det inte stannat av till dess så blir jag sjukskriven, och Johan hemma att ta hand om Bella.
Huaaa, vill inte föda någon bäbis redan nu inte!!
Inatt hade jag läskiga sammandragningar som gjorde att jag rent började fundera om jag skulle klocka dom som värkar. Men det gick över... Och idag har jag mått mycket bättre. Så nu ska man bara ta det lugnt. Lättare sagt än gjort. Man gör ju saker av ren vana, och att inte lyfta lillan är svårare än man kan ana!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, läste precis ditt inlägg. Hoppas verkligen inte att det blir värre, ta det lungt(hur man nu gör det med en liten ettåring hemma) så får vi hoppas att det inte är någon som vill titta ut redan nu.

2010-07-22 @ 09:53:14
URL: http://sarisnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0