Smörgåstårta

Idag hade Johans mormor och morfar köpt hem en smarrig smörgåstårta som skulle mätta våra magar.

Trevligt va?! Ohhh, nej... Sjukt äckligt!
Men jag for till Burre för att fira honom och där blev man bjuden på en fräsch smörgåstårta, så jag fick mig en bit iaf!:)
Nu mår jag sjukt illa!! Huvudet snurrar och det känns som att man är full, ni vet en sån där dålig fylla när huvudet snurrar och det känns som man ska spy vilken sekund som helst!
Funderar om det kan vara så att man blev åksjuk på vägen hem.
Näe, lite vila och en samarin så kanske detta går över.

Kommentarer
Postat av: Fie

Men usch?? Hör av dig nån dag så hittar vi på nåt. Planerar och grejjer tycker jag :)

2010-01-12 @ 22:51:28
URL: http://thelifeoffie.blogg.se/
Postat av: Madde

Huvva! Hoppas dom lämnade tillbaka den.

2010-01-13 @ 19:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0