Avatar 3D

Ikväll har vi haft barnvakt och varit borta hela kvällen. Det började med att vi åt ute jag, Johan, Lotta, Sofie och Nisse. Sen gick vi och köpte godis förståss!;) Åsså blev vi sittandes nästan 3 timmar i biosalongen till Avatar i 3D. Jag hade både låga och höga förväntningar på dena film. Jag avskyr att ha höga förväntningar för då blir man så besviken när man väl ser den film man längtat efter. Och typ alla säger ju att den ska vara så bra! Men då sa faktiskt Martin att det var typ den bästa film han har sett, och då tänkte jag att nääääää, fy fan, då är det nån sån där kass film som jag kommer att somna till (brukar göra det av hans filmtips), åsså sjönk förväntningarna till botten. Nu när jag väl är hemma så måste jag säga att det var en av de bästa filmer jag har sett!! Så nu gav han ju faktiskt ett riktigt riktigt bra tips på en film som jag fullkomligt älskade! Så har ni inte sett den bara måste ni göra det. Och så måste jag få tillägga att det var grymt coolt med 3D. Jag och Johan hyrde en film på 3D i somras och jag blev så sjukt irriterad på den usla kvaliten att jag var riktigt skeptisk till detta en gång till. Men upplevelsen på bion var en helt helt annan!!


Kommentarer
Postat av: Martin

I hate to say I told you so! :D



Vad tyckte resten av gänget om den då?

2010-01-12 @ 01:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0