Ingen film då...

Vi tänkte chocka oss själva genom att se en film jag & Johan (det händer inte varenda dag!!).
En minut in i filmen så inser vi att vi redan sett den. Och jag var inte så sugen på att se den igen! Så det blir sängen och bok istället. Men det lät ganska okej det med!;)
Särskilt när mina böcker är så bra att man inte kan lägga undan dom.
Det kan vara rätt farligt ibland. Man glömmer tid och rum och hips vips så är kl 7 och Bella vaken för dagen och man själv i riktigt taskigt skick! Ungefär som en ovälkommen hangover känns huvudet och man känner sig ungefär lika smart efteråt.
Men nu tappade jag tråden. "sagan om isfolket" - läs dom!
Nu skulle man bara haft en godispåse! Varför har vi inte en endaste godis i hela lägenheten?!
Jag har vänt ut och in på hela skafferiet, utan resultat!:(
Har till och med lyft på mattorna i hopp om att någon rackare skulle letat sig dit... Jag ska aldrig mer komma på att jag ska vara så nyttig att det inte finns något onyttigt hemma!

Kommentarer
Postat av: Fie

Jaa.. Dom böckerna är ju sjukt bra. Jag har läst mina så många ggr så att pärmarna snart faller isär. Har faktiskt börjat samla på dom inbundna så man kan läsa dom ÄNNU fler ggr. :)



Tack för att du kollade det dära, det gav ro i mina tankar.. ♥

2010-02-04 @ 23:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0