Tivoli

Vilken dålig dag jag har haft. Jag vaknade på världens kanske sämsta humör, och allt har bara känts upp och ner. Men man har ju såna emellanåt också.
Eftermiddagen blev dock bättre. Först kom pappa och hälsade på oss. Det är alltid trevligt att få päron-besök:)
Sen gick vi förbi Jompa och Michelle. Vi lyckades lura ut dom på tivolit. Ja, lura, för det var då åssit å se. Det mesigaste jag någonsin har varit med om! Vi tänkte att Bella skulle få åka sin första karusell, men det fanns faktiskt ingenting som hon kunde åka där. Om någon av oss hade satt oss med henne så hade garanterat hela alltet brakat ihop och gått sönder.
Men hon fick smaka sin första sockervadd. Först var det främmande och hon visste inte riktigt vad hon skulle göra med det. Ville inte alls stoppa det i munnen... men sen kom hon på att det var ätbart och då gick det ner ganska fort! Himla söt!;)
Nu på kvällen har vi myst tillsammans jag och Johan och sett film.
Och ätit god mat. Så dagen slutade bra trots dålig start!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0