Städhjälp

Idag har vi haft besök av Turid och Lotta.
Det var väldigt trevligt! Särskilt om du frågar mig!;P
Man kanske inte tar på sig städhandskarna när man får främmande, men Johan lovade att ta ut Bella på promenad när det var dags för hennes tupplur. Så att jag kunde ta itu med städningen som fått ligga på is ett par dagar. Jag fick verkligen hjälp kan man säga, och på ett ögonblick var hela huset strålande rent! Turid gick med dammsugaren, Lotta med skurhinken bakom och jag med dammtrasan. Har nog aldrig gått så fort att städa, tusen tusen tack ska ni ha!!:)
När Bella sen vaknade gick vi till Sofie och hälsade på. Först på jobbet och sen hemma hos dom. Snacka om att lillan blir glad när hon ser henne. Idag tittade hon skeptiskt på alla mina arbetskamrater och när hon sen såg Sofie bland dom sken hon upp som en sol och sträckte sina små armar mot henne.
Blev bjuden på blodpudding och bacon också. Det är sjukt gott alltså! Att man inte äter det oftare...


Kommentarer
Postat av: Lotta

Det var så lite så! Så många middagar man bjudit in sig på så var det väl det minsta man kunde göra =)

2010-08-17 @ 10:19:16
URL: http://lottabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0