Min huvudvärk

Nu har jag haft ont i huvudet så länge att jag snart drar täcket över och inte kommer fram!
Ska ringa och boka tid med min BM för lite tips och råd, och för att säga att det inte blir bättre, vare sig med huvudvärken, yrseln eller andfåddheten. De senaste tre dagarna har jag varit hög på panodil.
Det står på gravid.se att "Tillfällig användning av Alvedon under graviditeten ökar inte dina risker för missfall eller fosterbildning". Någon som tagit paracetamol ofta och hört nåt om detta? Jag försöker undvika att ta men ibland går inte det...

Kommentarer
Postat av: anonym

Alvedon är snällt mot din mage och det som ligger däri...använd du med gott samvete alvedon men undvik det så långt det går och är möjligt...alvedon är den snällaste sorten mot värk.

Unvik värktabletter som innehåller ibuprofen som verkningsämne det är inte lämpligt som värkhämmare vid graviditet.

2010-04-13 @ 12:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0