Älska mig mest när jag förtjänar det minst

Fick en undran i mitt senaste inlägg om vart jag har tagit vägen, och att här är allt för tyst. Den senaste tiden har jag mått skit. Det är därför det är tomt här. Jag har använt min "överblivna" tid till att sova, varenda minut. För att jag knappt orkar stå på benen, hur mycket jag än sover. Mitt huvud håller på att explodera alla dygnets timmar. Det är hemskt med huvudvärk! Jag blir yr när jag ställer mig upp. Försöker komma mig ut i frisk luft på promenad minst en gång om dagen för det får mig att må bättre. Tempot på dom är snigelfart. Går det fortare får jag hjärtklappning.
Jag tar hand om Bella och min handikappade man på kryckor och det är inte först nu när han inte kan göra nåt som jag faktiskt förstår vilken fruktansvärt tur jag har haft som har honom!
Det blir mycket halvfabrikat och lillan får nu mer köpesmat. Tvätten är ett enda berg och dammen ser man i hörnen allt för ofta. Men hur fan hinner man med det när man har en bebis på åtta månader att ta hand om, och när man själv är så trött att man inte ens kan utnyttja hennes sovstunder för att man själv däckar?
Man har en liten bäbis, ska hinna laga mat, tvätta, städa, handla och så jobbar man...
För några dagar sedan fick jag en förklaring som kanske ger svar på tröttheten.
Mitt blodtryck ligger på 85/60. Min BM tog min puls också och sa att mitt hjärta hoppar över en del slag. Hon sa att rökare kan få så, men det är då inte det som är orsaken här.
Så jag ska försöka vila. Stressa ner. Men det är inte det som känns jobbigast, utan att jag känner mig ledsen i själen. Man har ju en del humörsvängningar och jag snäser rätt mycket nu. På allt och alla. Det är verkligen inte roligt och jag får så dåligt samvete! Det gör mig så ledsen att dom i min närhet ska behöva stå ut med mig när man är så här!=(

"älska mig mest när jag förtjänar det minst, ty då behöver jag det bäst".

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är älskad årets alla dagar syster yster! :)

2010-04-03 @ 23:01:21
URL: http://sofieri.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har kanske struma kolla upp det.

2010-04-04 @ 12:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0