Världens finaste Isabelle!

Yes, jag lyckades äntligen föra över mina videoklipp från telefonen till datorn! Jag har försökt i evigheter, men inte lyckats. Bara hittat bilderna... bad min make om hjälp för ett tag sen men han lyckades inte heller. Så nu sitter jag här och känner mig grymt smart och nöjd, haha! När nu detta var fixat gjorde jag mig en användare på youtube också, och här är de första klippen jag lagt upp. Min skönfis! Synd bara att den första är fel väg... men man ser ju ändå!
Isabelle imorse:


Isabelle 3 veckor gammal:

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, kanske alla bebisar beter sig så? ;P Joo, vi ska också gå babysim, men tanten man anmälde sig till sa att det blev så mkt folk så det skulle bli två grupper. Var ju möte imorn så man får väl se då vart man hamnar. Har då införskaffat badbyxor och allt till lilla :D

2009-09-10 @ 00:06:13
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej så söt! och vad stor nappen var i hennes mun ^^, tänk att dom är så små :O /Mli

2009-09-11 @ 22:37:56
URL: http://mlisord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0