Träningsvärk imorgon... ooooja!

Jag vet en fröken som kommer vakna med grym träningsvärk imorgon!! När man redan nu har problem att få vattenglaset till munnen är det illa... Jag och Lotta var på korpens cirkelträning idag. Det var kul! Jag ska köpa ett terminskort där så nu blir det alla olika slags pass att gå på. Roligt med variation.

Jag och Johan har varit på skjutbanan också med hans gevär. Jag träffade klockrent på 3 skott av 4, vi sköt lerduvor. Inte illa!! Man kanske skulle satsa på det där... Skjuta en älg före Johan skulle ju ta döden på vårat förhållande men det skulle ju vara grymt kul, om man bortser från att jag aldrig skulle kunna skada ett djur... Och att jag aldrig skulle tordas komma hem och säga att jag lyckades före han ;)

Sofie och Nisse har påbörjat en spargris (fast vi saknar grisen så pengarna får än så länge lilla i en mugg) åt Isabelle. Det tyckte jag var rätt gulligt av dom faktiskt! Dom vann i 31 åsså gav dom pengarna till henne och sa att nu måste jag köpa en gris så folk kan lägga små pengar att växa sig stora till na! Ingen dum idé!



Kommentarer
Postat av: Malin

Ja jag borde verkligen ta å komma förbi, vi bor ju så nära varann. just nu är jag i lule hos lillasyster men kommer hem i morron.

vad ska ni göra i helgen?

2009-09-24 @ 14:45:06
URL: http://marilynjacob.blogg.se/
Postat av: Malin

hej:) det var full fart hela helgen, å nu ligger jag fökyld som satan, hade antagligen feber i morse så jag kommer inte komma förbi å smitta ner nån liten bella! :)

hoppas helgen var bra.



kram på er

2009-09-28 @ 16:25:20
URL: http://marilynjacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0