Kan man vara bakis phykiskt?

Igår var vi ute på krogen och härjade till klockan 4 på morgonen, jag var full och spydde som en gris när vi kom hem. Så känns det iaf idag! Kan man vara bakis psykiskt?!
Sofie, Nisse och Charlotte hade hyrt en film igår och kom förbi mig på vägen hem. Jag ville också joina så jag klädde på lillan, tog vagnen och gick. Shrooms hette filmen som var en skräckis - faktiskt väldigt obehaglig tyckte jag. Jag fick ont i magen! När den var slut var kvällen fortfarande ung och vi bestämde oss för att ha en tjejkväll. Så vi spelade spel och åt godis tills magarna stod utåt, sen körde vi också ut Nisse så han fick sova i deras gästrum. Tre damer i Sofies säng surrade ända in på småtimmarna. Skrattade åt det förflutna och såg in i framtiden med hopp. Det var väldigt trevligt! Idag är det dock inte lika trevligt måste jag säga... trots att lillan inte vaknade först vid 12 (?! undrar om hon också var bakis psykist) så jag fick sovmorgon så är jag idag väldigt trött och orkeslös. Jag har inte ens orkat borsta tänderna... jag har mörka ringar under ögonen och de slappaste kläderna som finns i min garderob. Jag orkar inte laga någon middag så det blir pizza idag. Dessutom så blev jag helt chockad när jag insåg att det var måndag idag. Vadå är det inte söndag?! Helt fel dag att känna så här på...
Nu ska jag lägga mig och slötitta på tv, och förhoppningsvis somna till något dåligt tv-program. Det är ganska mysigt ibland.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Oh vad kul att du hörjade omkring, fattade själv inte att det är måndag!

ring någon dag Inan jag åker till Luleå kraam

2009-09-14 @ 16:46:33
Postat av: Ida

Min systers barn föddes i v 28 genom kejsarsnitt eftersom dom upptäckte att moderkakan knappt släppt igenom någon näring på ett bra tag.. Han var bebis länge han! Nu är han dock 4,5 år och som vilken annan unge som helst i den åldern, märks inget alls varken i utseende eller beteende, så de gick ju bra trots allt :) Jag funderar också på nässug.. bra att ha grej :) Vilda var också helt död efter babysimmet! somnade ju för tusan klockan nio för kvällen!!

2009-09-14 @ 20:56:47
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0