Första snön!

Helgen har jag och Isabelle spenderat tillsammans med Turid och Lotta i kåbdalis. Johan har varit på hemvärnsövning. Vi har bara tagit det lugnt, myst, spelat kort och ätit gott! Det behövs att komma bort ibland och slappna av. När jag vaknade på söndagmorgonen för att kolla vädret innan jag och Isabelle skulle köra dom 9 milen till älvsbyn för att fara på babysim höll jag på att få en riktig chock!!
Detta var vad mina ögon såg...

Så det var bara att åka iväg lite tidigare än tänkt då det var sommardäck på bilen. Men det gick då bra... Det var inte så långt jag behövde köra i snö.

När jag kom hem igår på kvällen möttes jag av en trevlig överaskning... =)
Denna hängde på dörren!

Från Kjell och Nettan, tack så mycket!! Jag älskar ju presenter (vem gör inte det?!) och är det till lillan blir man ju bara ännu gladare!!

Igår var jag på bodytoning på korpen, det var kul att testa nåt nytt.
Idag tog jag mig dock vatten över huvudet och gick på step-up. Kan bara tänka mig hur löjlig jag såg ut på min bräda när jag försökte få mina steg i rätt ordning och det blev allt annat än en sammanhängande "dans"... Men jag ska inte ge upp! Bara för att det inte gick så bra idag. Jag menar... vem fan är bra på det första gången!? Finns det någon så är jag grymt avundsjuk kan jag tillägga!

Nu ska vi se en film var tanken så adjöss.

Kommentarer
Postat av: Annso

Haha.. ja gav upp efter första gången.. skäms

2009-10-06 @ 12:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0