Nu har jag fyllt år klart!

Jag har fått så mycket fint! (Tack alla som uppvaktat mig!) Välbehövliga pengar, och äntligen fick jag komma mig iväg till stan och hade råd att shoppa kläder! Jag som behöver en helt ny garderob efter förlossningen. Vad tror ni om detta?;)

Jag fann mig: ett par lackleggings, jeansleggings, over knee strumpor, träningslinne, nättröja, blus, bolero, klänning, oversize tröja. Jag köpte även en dopoutfit till lillan som hon kan ha efter vi varit i kyrkan.
Den ska hon ha med en vit body, ett par mönstrade vita strumpbyxor och ett par svarta skor med rosett på. Sött va! Från önskelistan fick jag detta:


Jag fick även blommor och choklad, ett doftljus som sprider sin arom av christmas cupcake i vårt hem, en tröja som jag velat ha länge, smink och en urgott doftande duschtvål. Vad tror ni förresten om min hemgjorda tårta, jag blev rätt nöjd för att ha provat på för första gången med hushållsfärg och allt!



Vet ni vad jag ska göra ikväll? Planden var denna: SLAPPA!

Kommentarer
Postat av: Martin

Vad bra att du hade en trevlig födelsedag med många fina klappar! =) Hur klarade Johan en dag med shopping då? Eller hade han farit på övning då?

2009-11-22 @ 10:24:53
Postat av: Ida

åååh, så underbart med en massa nya kläder :D Hoppas du hade bra födelsedag, och grattis i efterskott! :) vars har du hittat lackleggingsarna? jag har ett par mer matta.. som "skinn" leggings mer, men jag skulle vilja ha mer lack aktiga :)

2009-11-22 @ 13:12:55
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Ida

men gud då är det nog sånna jag har! haha! men jag har sett några som är riktigt riktigt glansiga. ser nästan ut som att dom är gjorda av gummi eller något. kanske blött gummi! :P har bara sett två personer som haft sånna och jag skulle så gärna vilja få tag i ett par! Att ha vid mer festliga tillfällen liksom ;)

2009-11-22 @ 13:46:33
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag har köpt ett par på gina för typ 2 år sen som är mycket glansiga, men det är ingen stretch i dom, så dom kan ju som inte sitta sådär tight och bra då! och det är ändå inte riktigt rätt gummi-glans på dom ;p



MEN! nu har jag däremot lyckats få reda på vart dom ultimata finns! På JC! jag brukar aldrig aldrig handla där nu, så de är väl därför man missat det!

Nu blev jag verkligen desperat efter dom också. Snyggt att åka själv in till stan för att gå på jc och köpa leggings ;D

2009-11-22 @ 17:04:23
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Ida

Jamen vi får väl dra in tillsammans och kolla ;)



Nä, håller med! Man handlade där när man var 14-15, sen blev det dyrt också dök gina tricot upp och då verkade JC på något magiskt vis bara raderas från min shoppinglista!

2009-11-22 @ 17:24:37
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0