Fredagen den 13:e

Har ni haft någon otur idag? Det har iaf inte jag... Bortsett från att jag förlorade 3kr i 31 och därmed blev ruinerad så har min dag varit fantastisk! Men en mindre rolig sak var att när jag kom ner till barnvagnen hängde där en trevlig lapp som resulterade i att vi från och med nu måste lämna våran vagn i cykelrummet, som är nere i källaren. Hur sjukt jobbigt lät inte det då? Det är väl bara att gilla läget... Liten har varit så skön hela dagen! Hon har skrattat så gott åt gammelfarmor, och gammelfarmor åt henne!;) Jaa, det var våran kväll det. Kortspel, Idol, och sockerkaka i stora lass! Tack och godnatt!;)

Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Jag har börjat få lite rampfeber nu inför förlossningen. Du som fött barn, hur var din förlossning? Vad tog du för smärtlindring? Något tips? :) Kram kram //Diana P.s. Sista dagen att nominera i Mammabloggtävlingen! =)

2009-11-15 @ 15:31:38
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0