49 dagar kvar!

Nu har nedräkningen på riktigt börjat här. 49 dagar kvar, och jag börjar längta! Det känns som 49 dagar inte är mycket, ändå står tiden nästan stilla... Den som väntar på nåt gott.

Nu svarar jag till dig Linda här, försökte på din blogg men fanns ingenstans att komentera då du inte hade skrivit något inlägg... Vi skulle få ett nytt ultraljud om magen hade växt, för våran bm tyckte att den hade växt så snabbt och mycket. Så jag fick komma in bara en vecka efter en rutinkoll för att mäta men då hade den inte växt så hon trodde bäbisen kanske hade sträckt på sig då hon mätte tidigare. Därför blev det inget andra UL då allt verkar vara normalt. Ska ni få göra ett till ni? Linda ringde till mig tidigare idag, och då bestämde vi att vi ska komma den 4:e. Men som jag fattade på Margareta så trodde jag ni hade hunnit med mer än en träff... Men det var ju bra att ni inte hade det så missade vi inte så mycket! Hon sa nämligen då vi talades vid sist att vi skulle få gå på eran sista träff och efter den sitta fyra timmar ensam med henne och gå igenom det andra bara vi. Och sen få låna hem filmer så att vi hade gjort våran utbildning i ett svep. Men så här blev det ju mycket bättre!=) Det går bara bra annars. Börjar bli tugnt däremot och min rygg tar mest stryk... Jag längtar tills man kan ligga på magen och få en ordentlig massage! Sen känner jag mig så stor och otymplig... Men det är väl normalt. Man är ju det, det är ju som en mage ivägen hela tiden. Hur går det för er då? Mår du och bäbisen bra?=)

Kommentarer
Postat av: Liinda

okejokej, jo vi ska få ett till ultraljud på måndag så de blir spännande =) aha okej, men vad bra att de löste de sig med föräldrautbildningen iaf, kan ju inte vara så kul att bara sitta själva. himlarns vad stor du har blivit, såg dig för någon dag sen =) själv tycker ja att ja har en stor kula men inte då ja ser andra som är beräknad ungefär samtidigt som mig ;) jag mår bara bra och magen också, har haft lite mycke foglossningar men det har börjat bli bättre med dom, tack o lov :) kram

2009-05-30 @ 11:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0