Finbesök

Idag har jag haft besök av Jonas & Zandra med deras småttingar Noel och Mira. Det är alldeles för långt mellan gångerna vi träffas egentligen! Får bättra oss på den fronten. Det var riktigt trevligt. Vi hade ju en hel del att surra om då det är typ 10 månader sen sist vi sågs...? (stämmer det?! Är det verkligen så länge sen???) Barnet som är på väg och deras "nyfödde" (Mira 3 månader), bröllopet som äger rum nästa helg. Jag får tillbaka alla fina minnen från våran dag. Dom ska också gifta sig i storforsen. Ja, jag längtar då efter att få se er och gråta en skvätt, för det är jag alldeles säker på att jag kommer att göra...=)
Noel hade spring i benen konstant under de två timmar dom var här. Kan inte vara lätt att vara i ett så tråkigt hem så länge för ett barn. Inga leksaker eller roliga grejjer... Men det blir ju ändring på det här framöver...=)
Jag har iaf konstaterat att det skönaste ljudet i världen helt oslagbart är barnskratt. Ett sån´t där djupt skratt som bara barn kan ge... Noel skrattade då han kom på att hoppa från Zandra´s knän var väldigt roligt, och det lät så underbart att man inte kan göra annat än skratta själv... =)
Näeee, om man skulle göra sig nå mat. Min mage kurrar nästan lika högt som musiken jag spelar och det vill säga väldigt högt ;P

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan! Jo det blir säkert fin bara man får in sina möbler och småfi

2009-06-25 @ 07:56:24
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh, det var Arvid som tröck iväg kommentaren innan jag hann med. Men jo, vi får det säkert fint om vi jobbar på! Hoppas du mår bra såhär i slutet!

2009-06-25 @ 07:57:46
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Martin

Nu när du är ensammen hemma borde du ha all tid i världen att blogga, du har ju inte skrivit något på länge nu :P

2009-06-27 @ 13:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0