Nattmat...

Idag har vi varit till Sörstrand och firat Johans morfar som fyllde år. Det är aldrig fel när någon fyller år, god mat och tårta på det! Det roliga var att jag sa till johan när vi åkte upp att jag skulle vara tvungen att laga mat iaf då vi kommer hem och då tänkte jag satsa på en pastagratäng. Och när vi kommer dit så var det vad som bjöds på idag! hehe...
Anledningen till den sena matlagningen som nyss blev klar är att vi hade massor med gamla rester liggandes i kylen på väg till obrukbarhet. Och jag gillar inte att slänga... Imorgon åker vi bort till stugan så då kommer jag inte heller att hinna. Men jag gjorde den och den blev SJUKT god! Det är nog den godaste pastagratängen jag smakat, om man får säga så om nåt man själv lagat. Så nöjd är ju bara förnamnet! Johan och Josef tog sig litegranna och 6 matlådor har fått åka in i frysen. Perfekt!

 

Kommentarer
Postat av: Linus E

Lägga upp receptet?

2009-06-10 @ 01:33:00
URL: http://www.mixxarna.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0