Måndag.

Idag har man inte gjort så mycket... Eller det har jag ju självklart gjort. Men inte så mycket som är roligt för er att läsa!=)
Jag har städat nästan från det jag klev upp tills det blev dags för middag, så nu är köket fint det med. Det går framåt det här.
Sen åt jag och Johan matlådor som vi fått så vi slapp laga middag. Skönt. Vi promenerade förbi sopstationen vid brandstation och lämnade lite skräp, och sen gick vi och såg Jolles fotbollsmatch. Så lite motion har jag fått mig idag. Tyvärr förlorade dom med 3-1 men Jolle gjorde iaf mål! Go Jolle!=)
Nu har man borstat tänderna och är redo för sängen. Ska se lite av "de fattiga och rika", en serie min far sa vi skulle se för den var så bra. Jag vet inte riktigt om jag håller med? Men den får mig alltid att somna så det är ju bra när man ska upp och jobba! hehe... En gång för inte så länge sen var Johan så söt. Jag var supertrött och gick och la mig. Då gick han över till Nisse och blev kvar där flera timmar. När han kom hem undrade han vad jag gjorde uppe framför datorn så sent... Svaret blev att jag inte kunde sova. Det var helt omöjligt. Så fort jag la mig ner började jag må illa och blev "pigg"... Då sa han "men kom här", så la han mig i sängen och bullra upp med kuddarna och slog på serien som han visste jag skulle somna till och fem minuter senare så "zzzzZZzzznaaark"... =)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fan, var han tvungen göra mål då jag inte var där! ;P

2009-06-01 @ 22:18:20
URL: http://sofieri.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hah! Joho, de har jag faktiskt gjort ;> kommer du inte ihåg? Till Lollo skulle vi ju..

2009-06-05 @ 09:31:43
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0