Bröstchock

Idag hände nåt mycket märkligt. Jag, Turid och Lotta drog till luleå för att se baksmällan (kommer tillbaka till den senare) och innan filmen hann vi gå på waldorf för att äta middag. Jag tog en vitlöksostmarinerad? fläskfilé med päron och potatisgratäng och det var det godaste jag ätit på mycket länge. Jag kan nästan känna smaken ännu... Efter det hann vi en snabbis på cubus där jag hittade två bikini´s som jag föll för. Tänkte att jag kan ju prova dom iaf, fast jag egentligen inte hade någon ork. Men jag behöver ju en... Så jag går in i första provhytten och ställer mig väldigt nära dörren så att mina fötter skulle synas för den som kollar. Näe, den passade inte alls. Alldeles för liten... Så jag tar av mig överdelen då plötsligt dörren slits upp (och klart det är en kille, det är bara tröga killar som inte vet hur shoppandets regler går till! Man kollar alltid under dörren om det är upptaget!) och jag sliter åt mig det första jag kommer åt för att skyla mina bröst, mycket misslyckat försök... Iaf så var det en kille kanske i... ? 17 års åldern skulle jag gissa och han bara "ooooj, förlåt"... och vad gör han?! Jo han lämnar dörren på vid gavel och går vidare för att hitta en annan hytt. Paaaaaaniiiiken! Stäng dörren för faeeen?! Och ja, jag hade den första hytten. Mycket pinsamt. Men det var ju inte mitt fel. Tror dock aldrig jag kommer att prova en bikini utan en vakt utanför hytten igen!
Filmen då. Baksmällan. Den var sådär. Jag skrattade ganska många gånger, fast jag tyckte det var lite konstig humor? Lite väl extrema grejjer hände utan att jag ska avslöja vad, overkligt och så. Men det var ju en film och i dom kan allt hända. Den får +++ av mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0